نتيجه ديدار پرسپوليس - شهرداري تغيير نمي‌کند نتيجه ديدار پرسپوليس - شهرداري تغيير نمي‌کند
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
نتيجه ديدار پرسپوليس - شهرداري تغيير نمي‌کند
شماره خبر : 36641
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: سعيد دقيقي دو اخطاره بوده است و به همين خاطر نتيجه بازي پرسپوليس - شهرداري هيچ تغييري نخواهد کرد.

عزيزالله محمدي در گفتگو با مهر در خصوص سه اخطاره بودن سعيد دقيقي و احتمال تغيير نتيجه ديدار شهرداري تبريز - پرسپوليس به سود سرخپوشان تهراني اظهار داشت: طبق آن چيزي که در فهرست ناظران داوري وجود دارد دقيقي دو اخطاره بوده و از نظر سازمان ليگ اين بازيکن هيچ مشکلي براي بازي با پرسپوليس نداشته است.

وي در خصوص اينکه دقيقي در نيم فصل اول با شماره 10 و در نيم فصل دوم با شماره 19 بازي کرده و همين مسئله باعث به وجود آمدن اين مشکلات شده است، گفت: ما به شماره بازيکنان کاري نداريم و همه موارد را قبل از مسابقه چک کرديم. باز هم مي‌گويم طبق قانون هيچ مانعي براي بازي کردن دقيقي وجود نداشته است.

رئيس سازمان ليگ با خودداري از صحبت بيشتر در اين خصوص گفت: قطعا نتيجه بازي پرسپوليس با شهرداري تبريز تغييري نمي‌کند و همان نتيجه تساوي ثبت مي‌شود.

بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و شهرداري تبريز در حالي روز دوشنبه با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد که بعد از مسابقه مشخص شد سعيد دقيقي، مهاجم تيم شهرداري سه اخطاره بوده و نبايد در اين ديدار به ميدان مي‌رفته است. در صورت بازي کردن يک بازيکن سه کارته نتيجه بازي بايد 3 بر صفر به سود تيم مقابل اعلام شود.




|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید